Răspunsuri

2014-01-12T19:05:40+02:00


orientare in spatiu

vizita la spital/pompieri/politie/armata

activitati de caritate....sunt multe lucruri daca stai sa te gandesti


acestea trebuie sa fie neaparat niste acte de caritate sau ns sa includa invatat ??
nu.....
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-12T19:07:30+02:00
Sarbatoarea lui Eminescu
Actiuni umanitare
Vreau sa cresc mare si frumos mancand sanatos
Bucataria europeana (aici fiecare prezinta mancaruri traditionale din Europa)
Crazy and fun(jocuri distractive,concursuri sportive)
Parada de moda eco(fiecare realizeaza costume din hartie, peturi....eco)
Vanatoarea de comori
Pictura pe sticla
Concurs de fotografie
Concurs de cultura generala....Sper k iti sunt folositoare
sau cum a spus Biancaiordache sarbatoarea lui eminescu ca pe 16 e ziua lui
da...de aia am si puso! :(
:) (
va multumesc imi sunt foarte folositoare
:*