Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-15T08:08:49+02:00
Nu pot sa-ti fac un eseu pt ca ar lua ff mult timp dar pot sa te ajut cu cateva idei ce cred eu ca te vor ajuta mult
Adultii sunt covarsiti de greutati si responsabilitati .Au un servici si o familie de intretinut.Zi de zi forfotesc de colo pana colo si cauta sa faca cat mai multe lucruri .De multe ori uita sa zambeasca ,sa se relaxeze si sa descopere ca viata nu se exprima doar prin lucru,responsabilitati si casa ea se exprima prin trairi prin evenimente ce ti-o fac mai frumoasa si mai interesanta...intamplari ce sa-ti arate ca ai avut o viata frumoasa .De ce nu se joca adultii?! Eu cred in perspectiva ca in fiecare din noi salasluieste un suflet de copil,unul ce este gata sa iasa la supraafata atunci cand este nevoie. Pentru ca parintii nostri,profesorii nostri si celelate persoane mature din jurul nostru au multe probleme pe cap isi ingroapa copilul din ei cu fiecare sarcina facuta tot mai adanc si acesta incet incet piere si lasa doar un om matur serios,fara patos,suparat...un rob al secolului 21
succes in continuare sper ca te-am ajutat

2014-03-15T10:44:41+02:00
1.Adultii nu se mai distreaza/joaca deoarece au mai multe responsabilitati. :)
2.Unii nu mai reusesc din cauza ca au anumite boli.
3.Altii au o munca iar timpul nu le permite..