Realizeaza expansiunea cuvantului subliniat din propozitia subordonata corespunzatoare, precizand felul acesteia:

Un zimt, o amprenta, chiar si zgarietura unui crab curios din timpul incarcarii in conteinerul roverului pot diminua valoarea monedei.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-14T23:28:34+02:00
Un zimt, o amprenta, chiar si zgarietura unui crab curios din timpul incarcarii in conteinerul roverului pot sa diminueze valoarea monedei.
asa pe diminua il transformi in verb si ultima propozitie este completiva directa
succes sper ca te-am ajutat

7 3 7
2014-03-15T00:14:49+02:00
Un zimt, o amprenta, chiar si zgarietura unui crab curios din timpul incarcarii in conteinerul roverului pot sa diminueze valoarea monedei.
asa pe diminua il transformi in verb si ultima propozitie este completiva directa.
4 3 4