Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-14T21:39:45+02:00
Arhaismele sunt cuvintele vechi, care nu se mai folosesc. le mai intalnesti in operele lui creanga.iar neologismele sunt cuvintele nou aparute in lb.romana.
2 5 2
2014-03-14T21:40:18+02:00
Arhaismele=cuvinte vechi,care nu se mai folosesc in vorbire a curenta
Neologismele=cuvinte noi 
arhaisme= cuvinte vechi folosite in trecut, in prezent nu se mai folosesc la noi Cuvintele noi aparute in vocabularul unei limbi se numesc NEOLOGISME .