Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-14T21:27:48+02:00
Virgula din versul acesta desparte substantivul ''pasa'' de verbul la imperativ ''stai'', iar semnul exclamarii marcheaza enuntul ca o exclamatie.
3 5 3
2014-03-14T21:28:28+02:00
Virgula este folosita cu rolul de a desparti verbul in vocativ ”stai” de restul propozitiei iar semnul excamarii pentru a indica prezenta unei propozitii exclamative
succes in continuare
1 2 1