Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-14T21:22:40+02:00
Dupa marire pretul este P1=120% din P
110%din P1= 264 lei ⇒ 110P1/100=264 lei ⇒ P1=264*100/110=240 lei
240 =120P/100 ⇒P=240*100/120=200 lei
1 5 1
2014-03-14T21:26:11+02:00
Cred ca se rezolva asa : \frac{10}{100} 264=26,4 ⇒pretul de dupa parire =264-26,4=237,6 iar apoi vine [tex] \frac{20}{100} 237,6=47,52 iar pretul total este 264-47,52=216,28lei
succes sper ca te-am ajutat
1 5 1