Cum sa ajung la Oxford?Sunt cls a 6-a si am 13 ani, dar chiar vreau sa ajung acolo.Cate ore sa studiez pe zi?Cate carti pe saptamana?Sunt la cea mai buna scoala din judet.Nu imi spuneti ca sunt irealista:astfel de raspunsuri vor fi eliminate!

2
La Cangurul am luat 136,25.Sunt a 7a pe scoala.
Multumesc tuturor pentru raspunsuri!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-14T21:15:10+02:00
Este chiar extraordinar ca la această varstă ti-ai propus această modalitate de evolutie in carieră .Cred ca cel mai important este sa-ti alegi si un domeniu pentru care sa te pregatesti intens(limbi straine(ca oricum romana este irelevantă acolo )sau domeniul matematicii si stiintelor.cred ca trebuie intai sa dovedesti aici ca esti foarte buna (premii la olimpiade judetene,nationale)pentru ca a spune doar ca esti la o scoala bună  nu este relevant .trebuie sa studiezi intens domeniul pe care ti l-ai ales si mai ales sa ai si norocul intalnirii cu profesori care sa si stie si sa si vrea sa-ti impartasească din pre plinul lor.
 Ca o incheiere iti doresc ca visul tau sati se implinească,pentru ca probabil esti un copil serios si aplecat asupra cartii.
2 5 2
2014-03-14T21:17:54+02:00
Un vis frumos.In primul rand,nu conteaza la scoala la care esti,ci conteaza vointa ta de a invata,presupun ca esti foarte inteligenta si daca ai si vointa vei ajunge departe.Esti doar a 6-a,deci daca chiar vrei va trebuie sa iei ore : la mate,romana,engleza si la celalate materii mai importanta in timpul liceului.Citeste mult,invata engleza sa o stii mai bine decat romana :)) si sa fii ambitioasa si sa crezi ca poti ajunge acolo. ;)