Un baiat are 30 de timbre mai mult decat prietenul sau.Stiind ca impreuna au 210 timbre,aflati cate timbre are fiecare.

2
a+b= 210; a=b+30; b+30+b=210; 2b+30=210; 2b= 210-30; 2b=180; b= 180/2; b=90; a=90+30; a= 120

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-14T20:41:49+02:00
210-30=180 timbre reprezinta dublul numarului de timbre ale prietenului, deci prietenul are 180:2=90 timbre, iar baiatul 90+30=120.
b l--l+30 p l---l 2p +30 egal 210 2p egal 180 1p egal 180 impartit la 2 egal 90 rezulta ca peste 90 b este 90+30 b este 120 v : 120+90 egal 210
2014-03-14T20:44:44+02:00
A+b=210
a=30+b
30+b+b=210
b=210-30/2
b=180/2
b=90
a=30+90
a=120
1 5 1