Redacteaza o compunere de 15-20 de randuri (caiet mare) in are sa demonstrezi ca ”pasa hassan” este o opera epică .Trebuie mentionate
-2 momente ale subiectuluisi exemplificarea lor prin citate
-prezentarea pe scurt a personajelor cu tot cu procedeul artistic care sta la baza caracterizarii
- modurile de expunere
-mentionarea apartenentei de la o specie literara
Stiu ca e camm mullt dar am nevoie urgentă
Mulțumesc anticipat!

2

Răspunsuri

2014-03-14T21:06:47+02:00
Este greuuuuuuuuuu !!!!!!!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-14T21:16:31+02:00
   " Pasa Hassan " este o creatie epica in versuri , in care se nareaza intamplari ale unui erou national. Opera este structurata in douasprezece strofe si respecta inlantuirea fireasca a momentelor subiectului.
Expozitiunea este reprezentata de imaginea hiperbolizata a voievodului roman, care seamana spaima si moarte in " multimea pagana", pe care o imprastie facandu-si carare "cu fulgeru-n mana'.
Intriga baladei ilustreaza iuresul uluitor al confruntarii celor doua armate.Expresia populara "e groaza si vai " , dar si metafora hiperbolizanta "vine furtuna" alcatuiesc imaginea lui Mihai reflectata prin ochii inspaimantati ai lui Hassan.
   Personajul principal este Mihai Viteazul,avand meritul de a fi unit cele trei provincii romanesti.
   Pasa Hassan intruchipeaza tipul cuceritorului dispretuitor si arogant.
Actiunea are structura omogena si numar redus de personaje.