Răspunsuri

2014-03-14T20:27:52+02:00
Pasul urmator
Calculezi F(2)  (sau  G(2), ca sunt egale), iar punctul de intersectie al graficelor este (2,F(2))=(2,3)
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-14T20:30:07+02:00
A(x,y) este punctul de intersectie.Daca x=2 inlocuiesti in fiecare pe x si iti da:
f(x)=2*2-1=3
g(x)=-2+5=3
L-am aflat astfel pe y=3
Punctul de intersectie este deci A(2,3)
                       
2 5 2