Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-14T20:48:24+02:00
C2H5OH -----> CH3COOH + H2O
c%=(md/ms)*100=>md=(c*ms )/100=(2500*10)/100=250 g
randamentul=(masa practica/masa teoretica)*100
masa practica=(randamentul * masa teoretica)/100=(250 * 75)/100=187,5 g etanol practic(care reactioneaza) si 250-187,5=62,5 g etanol (nereactionat)
la 42 g etanol........60 g acid acetic
la 187,5 g etanol......x g acid          x=267,85 g acid acetic
1 5 1
2014-03-14T20:59:32+02:00