In textul:
Aici, la voi, gasesc inca un colt de patrie si de Europa.
pronumele "voi" este la cazul vocativ?

2
da
Roberta Anamaria spunea ca e la acuzativ, fiind precedat de prepozitie, si eu asa inclin sa cred ca e..., dar nu sunt sigura

Răspunsuri

2014-03-14T19:54:21+02:00
Nu, este in cazul acuzativ precedat de prepozitia ''la''
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-14T20:02:20+02:00
Nu,este in cazul acuzativ ,"la voi"avand functie de complement de loc
Pronumele "voi"era in cazul vocativ daca ziceai de exemplu"voi,fiti cuminti ! "



1 5 1