Răspunsuri

2014-03-14T20:23:11+02:00
Este ceva asemanator cu chestia aceea:trebuie sa invatam ca sa reprezentam intr-o zi Romania,noi suntem viitorul tarii noastre,generatia de apoi.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-14T21:00:07+02:00
Formula STATUL SUNT EU a impus o regele Frantei Ludovic al XIV lea. 
Incadrul domniei sale Franta a cunoscut o puternica dezvoltare economica si o extraordinara expansiune teritoriala prin cucerirea de noi colonii in America.
Impunerea autoritatii absolutiste in practica politica a marcat un drum in care figura regelui era prezenta in orice eveniment, activitate prin reprezentantii sai. 
Statul absolutist nu a fost o creatie de moment, cauzele aparitiei sale le gasim in intentie regilor francezi de a reduce si elimina anarhia interna dupa terminarea Razboiului de  o suta de ani, apoi limitarea sau dominarea vocii papale (Filip al II lea cel Frumos reuseste sa mute Scaunul papal in sudul Frantei la Avignon pentru o buna bucata de vreme) si sa reduca pericolul spanol si german de la frontierele sale.
Dupa moartea lui Ludovic al XIV lea Franta mai cunoaste o scurta perioada de glorie, ulterior datorita incapacitatii regilor francezi de a se mentine in pas cu vremurile are loc in anul 1789 Revolutia franceza care rastoarna pentru o perioada valorile vechiului regim.