Răspunsuri

2014-03-14T19:30:40+02:00
Imperfct:beam
Perfect simplu:baui
Gerunziu:band
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-14T19:33:48+02:00
Eu beam
Tu beai 
El ea bea 
Noi beam 
Voi beati ei ele beau la imperfect 
Perfect simplu Eu baui
tu bausi el ea bau noi bauram voi baurati ei ele baura 


la gerunziu nu este ca nui timp iii verb la gerunziu la cod-optativ imperativ si imperfect nu exista la el
ms oricum
oricum? poate ai vrut sa scri conjuca verbele la modul gerunziu la timpul imperfect si perfect simplu asa era corect
Se intelegea ideea.Cum ai inteles tu,intelege toata lumea.,,Oricum'',multumesc mult.
Mereu ma intrebam chestia asta.