Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-14T19:03:20+02:00
Dimineața de primăvarăM-m trezit odată cu soarele. Mă foiam în pat pe cele două perne de puf, dar nu mai aveam somn. M-am furișat după perdea. În sfârșit! Soarele încă nu răsărise. Apoi a apărut, de undeva, prima dată cu două trei raze  de un portocaliu aprins. Al doilea răsărit, dar totuși primul fantastic pentru mine. Cele câteva raze de soare s-au transformat în mii de raze. M-am uitat la ceas. Ora șapte. În sfârșit ziua avea să fie mai lungă. De obicei, când aveam de ales dintre două feluri de îmbrăcăminte, mă c-am încurcam. Dar acum, chiar dacă nu eram în al nouălea ceas, nu mi-a păsat cum sunt îmbrăcată. Un singur lucru conta acum.Era primăvară!
1 5 1
2014-03-14T19:09:36+02:00
Primavara este o simfonie a culorilor si parfumurilor imbietoare. Este prima dimineata in care zumzaitul albinelor si stralucirea soarelui vesteste vremea buna . Ma trezesc la ora 7 cu dorinta de a-mi petrece ziua in natura . Iau tramvaiul 41 si ma indrept spre Herastrau. Parcul ma imbie cu primele flori , pe banca a treia o pereche de tineri admira peisajul multicolor. In secunda a doua trilurile pasarelelor ma readuc la realitate.La intoarcere cumpar 5 zambile pentru mama . Ajung acasa pe la ora 14 , luand autobuzul 105 . In autobuz citesc o carte pentru a-mi umple timpul. Cele opt pagini citite imi readuc in minte cat de frumoasa este primavara.
     A fost o dimineata de primavara de neuitat si cu siguranta vor urma altele.
si cele cu cifre trebuie tot cu litere , scuze
compunerea mea e buna?