Vreau şi eu exerciţii cu formule de calcul prescurtat pentru cls a VII-a

2
ex cu prima formula : (5+6) la puterea a doua= 5 la a2 + 2x5x6+ 6 la a2= 25+60+36=121
sau gruparea termenilor 5a+2b-4a+6b= 5a+4a+2b+6b=9a+8b .... sau scoaterea factorului comun 25y+5z=5(5y+z) ... sper ca team ajutat
Da multumesc :)
cupla
si al tau e cel mai bun dar si al Rosaliei asa ca ei i'am dat "funda" ca la tine nu mergea sa dau oricum e bun al tau l'am scris deja. :*

Răspunsuri

2014-03-14T18:47:00+02:00
1) 2) 3) incearca sa te ghidezi 
1) \left(a+b\right)^{2}=a^{2}+2\cdot a\cdot b+b^{2}

2) \left(a-b\right)^{2}=a^{2}-2\cdot a\cdot b+b^{2}

3) a^{2}-b^{2}=\left(a-b\right)\cdot\left(a+b\right)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-14T18:51:01+02:00
Nu pot sa le scriu dar ti le scriu asa:
x+1 totul la patrat
x+3 totul la patrat
x-2 totul la patrat
3x-1 totul la patrat
x patrat -y patrat
2x+4z+5y totul la patrat
deci nu stii sa le rezolvi? bine.
hai ca-ti dau rezolvari:
x+1 totul la patrat =x patrat +2x1+1 patrat-asa le faci pe toate
aha stiam sa le rezolv dar nu intelegeam ce vrei sa imi spui in rasp acum stiu mersi mult :)
pentru putin