astept raspuns
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
la un magazin sunt 240 acadele , cu 240 acadele cu mere ,iaracadele cu capasuni cu 63 mai putin decat cele cu mere. cate acadele sunt la magazin?

Răspunsuri

2014-03-14T17:25:44+02:00
Alina are 240 de timbre iar  Maria cu 63 mai putine. Cate timbre au cele 2 fetite in total?
Rezolvare:
Cate timbre are Maria?
240 - 63
Cate timbre au cele 2 fetite in total?
240+240-63 =417


Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-14T17:26:11+02:00
Andrei și fratele lui, Ioan, au fiecare câte 240 de timbre. Andrei ii da verișoarei sale, Mara, 63 de timbre.
Câte timbre au acum cei doi frați împreună ?
1 5 1