Răspunsuri

2014-03-14T15:15:41+02:00
A+b=330
a/2=3+b/4=>a=b/2+6
b/2+b+6=330
b/2=324:3=108=>b=108x2=216
a=330-216=114
verificare:114/2=57
b/4+3=54+3=57
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-14T15:30:52+02:00
B------ -------- -------- -------
a ----- ------- ------ ------- ------ ------       
1.cate seg egale sunt?
            4+6=10    
2. egalam partile?
            330:10=33
3.b?    
           33x4=132
4.a?  
          33x6=198