Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-14T13:49:27+02:00
Odata L-am vazut trecand
Cu turma pe Pastorul Bland
/:Mergea cu turma la izvor
Blandul Pastor, Blandul Pastor:/

Pe oaia ce cazuse jos
A ridicat-o El duios,
/:Si-a dus-o-n brate iubitor
Blandul Pastorul, Blandul Pastor:/

Pe alta care la pamant
Zacea cu piciorusul frant
/:El o lega mangaietor
Blandul Pastor, Blandul Pastor:/ 

Iar mai tarziu L-am intalnit
Cu spini era impodobit
/:Intr-o multime de popor
Blandul Pastor, Blandul Pastor:/
1 5 1
2014-03-14T13:56:06+02:00
1 Odata L-am vazut trecand
Cu turma pe Pastorul Bland
/:Mergea cu turma la izvor
Blandul Pastor, Blandul Pastor:/

2 Pe oaia ce cazuse jos
A ridicat-o El duios,
/:Si-a dus-o-n brate iubitor
Blandul Pastorul, Blandul Pastor:/

 3 Pe alta care la pamant
Zacea cu piciorusul frant
/:El o lega mangaietor
Blandul Pastor, Blandul Pastor:/ 

4 Iar mai tarziu L-am intalnit
Cu spini era impodobit
/:Intr-o multime de popor
Blandul Pastor, Blandul Pastor:/
Comentariul a fost şters
nu , de ce ? O.o
Comentariul a fost şters