Analizati morfo-sintactic partile de vorbire : Priceputul elev reuseste intotdeauna .
Spun colegilor cuminti sa vina aici .
Povestea despre hanicele fete o sa o cunoasteti .
(ar cam trebui toate cuvintele) acord 30 de puncte

2

Răspunsuri

2014-03-14T18:21:30+02:00
Eu sunt in a 5 a ,deci: priceputul: adj provenit din alte parti de vb,variabil cu 4 forme se acorda in gen,nr si caz cu subs elev(gen masculin,nr. singular,caz nominativ) preia articolul hotarat:,,ul'' functia sintactica de atribut adjectival,este bn asa?
este bn?
ca sa continui..
da
scz ca nu am mai raspuns
am fost plecat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-14T19:05:35+02:00
PRICEPUTUL :ADJ PROVENIT DIN VERB LA PARTICIPIU ,GEN MASC ,NR  SG CAZ  N FS A ADJ                                                                                                              ELEV :SUBSTANTIV COMUN NR SG GEN MASCULIN ,CAZUL N FS DE SUBIECT ,NEARTICULAT                                                                                                           REUSESTE : VERB CU VALOARE PREDICATIVA ,PERS A 3 A NR SG ,GEN MASC TIMPUL PREZENT  MODUL INDICATIV FS DE P.V                                                         INTODEUNA :ADVERB FS DE CCL                                                                           SPUN :VERB  PERS  1 NR SG TIMPUL PREZENT MODUL INDICATIV                            COLEGILOE :SUBSTANTIV COMUN NR PL GEN MASC CAZUL D FS DE CI (ARTICULAT CU ARTICOLUL NEHOTARAT LOR)                                                                CUMINTI :ADJ PROPRIU ZIS, GEN MAS NR PL CAZ D ,FS DE A ADJ                      SA VINA:VERB PREDICATIV PER A 3 A NR PL  TIMPUL PREZENT MODUL CONJUNCTIV                                                                                                                  AICI :ADVERB FS DE CCL CAZ AC                                                                                 POVESTEA:SUBSATANTIV COMUN NR SG GEN FEM CAZUL N FUNCTIA DE SUBIECT                                                                                                                   DESPRE:????????(ASTA NU STIU )                                                                               HARNICELE :ADJ PROPRIU ZIS ,GEN FEM NR SG CAZ N FS DE A ADJ                        O (SI CELALALT O):PRONUME PERSONAL PERS A TREIA NR SG CAZUL AC  FS CD                                                                                                            SA CUNOASATETI :VERB PREDICATIV  PERS A 2 A NR PL TIMPUL PREZENT  MODUL CONJUNCTIV     
SUCCESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS