De ce sunt importante pentru plante ploile de primavara si de toamna ? ce se intimpla cu plantele imugurite daca vine gerul? cum influienteaza topirea brusca a zapezii viata plantelor ,a animalelor si a oamenilor ? cum poate influienta seceta (absenta indelungata a aploii) vietuitoarele ? ce pot face locuitorii unui oras , in fiecare dintre cele patru anotimpuri ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-14T10:06:44+02:00
Draga mea... ploile au un rol foarte important in desfasurarea vietii unor plante atat primavara cand acestea au nevoie de apa pentru a reinverzi iar toamna pentru ca de obicei iarna este geroasa si secetoasa iar plantele pastreaza apa in tesuturile lor si cand au nevoie o flolosesc.
Daca zapada se topeste brusc apar inundatiile iar apa in exces ineaca tot ce inseamna viata
daca este ger si plantele sunt inmugurite atunci mugurii acestora vor ingheta
succes in continuare
sper ca te-am ajutat :D

mersi mult de tot Petronelapetro ca ma-i ajutat la tema !!!!!!!!!!!!!! Apropo ma numesc Adriana
2014-03-14T12:18:43+02:00
Penru ca ele cresc si au nevoie de apa
1 5 1