Răspunsuri

2014-03-14T07:50:47+02:00
Din masura unghiurilor A si B rezulta ca triunghiul este dreptunghic isoscel.cu teroma lui Pitagora aflii catetele (pentru ca sunt egale) si folosesti formula ariei: (c1*c2)/2 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-14T10:59:25+02:00
Intr-un triungi deptunghic isoscel inaltimea este si mediana deci BO=BC:2⇒BO=18:2⇒BO=9 cm
Daca m(∧BOA)=90 si m(∧ABO)= 45⇒ m(∧BAO)=45 } ⇒ ΔBOA->triunghi dreptungic isoscel ⇒ BO=AO=9 cm
Aplicam TP in ΔBOA⇒AB=8√3
AB=AC=8√3
AΔ=(ABXAC): BC ⇒AΔ=( 8√3X8√3):18⇒AΔ=243:18 ⇒AΔ=cm²
2 3 2