Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-13T21:51:20+02:00
Sarbatoarea este frumoasa. Subiect
Pe sarbatoarea de anul viitor nu o astept. Complement direct
11 3 11
2014-03-13T21:53:58+02:00
Sarbatoarea pastelui aduce multa bucurie.(cine aduce multe bucuri?)subiect
vom merge la sarbatoarea florilor (unde vom merge?)complement
filul despre sarbatoare este frumos(care film?)atribut
sper ca te ajuta.
un ,miultumesc??
Multumesc! Abia acum am vazut! Stiam si singura sa iti multumesc!
ok dar poti si pe butonul albastru care este la intrebare