Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-13T21:24:54+02:00
Unghiuri adiacente sunt unghiuri care au o latura comuna si celelalte laturi de o parte si de alta. Construim cu ajutorul raportorului unghiurile AOC de 140 de grade si construim in interiorul acestui unghi latura OB astfel ca unghiul AOB sa fie de 60 de grade. Bisectoarele unghiurilor impart unghiurile in parti egale. 
2014-03-13T21:25:22+02:00