Dă sinonime cuvintelor : sec
neted
a poposi
măreț
a scânteia
nemișcată
nepieritoare
miazăzi

2
Vă rog !!!!
sec-usact, arid
neted-drept, a poposi-a sta, maret-grandios, nemiscata-neclintita, nepieritoare-vesnica, miazazi-sud

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-13T21:03:07+02:00
Sec=gol
neted=drept
a poposi= a sta
măreț=grandios
a scânteia=a lumina
nemișcată=imobila
nepieritoare=eterna
miazăzi=sud
MARCHEAZA CA CEL MAI BUN RASPUNS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Utilizator Brainly
2014-03-13T21:08:07+02:00
sec=gol
neted=drept
a poposi= a sta
măreț=grandios,mare
a scânteia=a lumina
nemișcată=imobila
nepieritoare=eterna
miazăzi=sud