Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-13T20:25:17+02:00
A+b+c=112
b=a-11⇒a=b+11
c=2+b 
b+11+b+2+b=112
3b +13=112
3b=99
b=33
c=33+2=35
a=33+11=44
 

1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-03-13T20:25:41+02:00
A.I____I+11
b.I____I
c.I____I+2
 Suma este 112 .
 112-13=99 suma partilor egale
 99:3=33 ( b )
 33+11=44 ( a )
 33+2=35 ( c )
 Verificare : 44+33+35=112
a+b+c=112
b=a-11⇒a=b+11
c=2+b
b+11+b+2+b=112
3b +13=112
3b=99
b=33
c=33+2=35
a=33+11=44