Vreau si traducerea in engleza , dar nu de pe google translate ( le traduce foarte prost ) a proprozitiilor :
* Ieri pe vremea asta Matei se juca pe calculator.
* - Invatai ieri la ora 2 ?
* -Nu ,nu invatam deoarece ma duceam acasa. am avut ore pana la 2 fara 10
* Am plantat foarte multe flori ieri inante sa inceapa ploaia
* Doar ce a intrat pe usa, ca toata lumea a inceput sa strige "La multi ani "
*Nu plecasem de la scoala inainte sa termini tu orele dar nu ne-am intalnit.
*Te asteptam de 15 minute cand m-a vazut Matei asa ca am plecat cu el cu masina.
*Cand a inceput ploaia ieri, eu eram cu roloele in parc
*In timp ce ma uitam la film mama m-a trimis sa-mi fac temele
*Ma uitam dupa un cadou de ceva timp cand am vazut bluza asta ,si pentru ca mi-a placut am cumparat-o pe loc
*Doar ce mi-am cumparat fusta asta ca am vazut alta mai frumoasa si mi-a parut rau.

2

Răspunsuri

2014-03-13T19:57:33+02:00
* Yesterday this time Matthew was playing on the computer. * - Learned yesterday at 2? * No, we do not learn as I went home. I had two hours to free 10 * We planted many flowers yesterday before at least to start the rain * He just walked in the door, everyone started shouting "Happy Birthday" * Do not leave before you finish school hours but we have not met. * We are waiting for 15 minutes when I saw Matthew so I went with him to the car. * When the rain started yesterday, I was with roloele in park * While I was watching my mother sent me to do my homework * I look for a gift for a while when I saw this shirt, and I liked it because I bought it on the spot * I just bought this skirt I saw another more beautiful and I felt bad.
SPER CA ITI ESTE DE FOLOS.
Noteaza raspunsul ca cel mai bun.
Noteaza raspunsul ca cel mai bun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!URGENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mersii mai astept cateva raspunsuri , iar daca e ceva o sa ti-l notez ca fiind cel mai bun raspuns
Thank you!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-13T20:06:36+02:00
Yesterday in this Mad play on the computer. -Lessons learnt by practising yesterday at 2? -No, not learn because I went home. I had up to 2 hours without 10 I planted a lot of flowers yesterday to begin before you restructured your rain Just came through the door, everyone started to shout "happy birthday" I have left school before they finish you hours but we've met. We wait for you for 15 minutes when I saw Matthew so I left with him by car. When it started raining yesterday, I was with the roloele in the Park While I was watching the movie my Mom sent me to do my homework I was looking for a gift for some time when I saw this blouse because I liked it I bought it on the spot Just what I bought this skirt I saw another beautiful and I felt sorry
mersii l-am notat cel mai bun pentru ca nu ai tradus pe google tanslate :-* !
Ms