Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-13T19:52:18+02:00
Doina este o creație lirică vocală sau instrumentală, specifică poporului român, în care interpretul își exprimă în mod direct sentimentele de dor, de jale, de înstrăinare, de revoltă, tristețe.
Sper ca este buna
NOTEZA RASPUNSUL MEU CA CEL MAI BUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2014-03-13T19:53:49+02:00
Doina este o creație lirică vocală sau instrumentală, specifică poporului român, în care interpretul își exprimă în mod direct sentimentele de dor, de jale, de înstrăinare, de revoltă, tristețe. sper ca iti este de folos