Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-13T19:51:56+02:00
Cel mai bine era  sa dai si contextul dar 50 000 este numeral cardinal cu valoare adjectivala si la f s imi trebuie contextul
de lei = substantiv comun simplu  f s de atribut subst prep
50 000 determina pe ''lei''?
cred ca da
ok mersi
cu placere
2014-03-13T20:32:43+02:00

50 000 este numeral cardinal cu valoare adjectivala

de lei = substantiv comun simplu