Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-13T19:03:55+02:00
27- ( 7 + 2+9 ) = 27 - 18 = 9 . 
9 :3= 3.
7+3 = 10 .
2+3 = 5.
9 + 3 = 12.
3 5 3
2014-03-13T19:13:33+02:00
Se foloseste metoda grafica
Reprezint printr-un segment numarul care se scade
Atunci numerele a, b, si c vor fi
a /------/...7.....
b /------/.2.
c /------/......9....           total 27
27-(7+2+9)=9 (suma a 3 segmente egale)
9:3=3 (un segment)
⇒ a=3+7=10
    b=3+2=5
    c=3+9=12
verificare 10+5+12=27

1 3 1