CAPRA NEAGRA, COCOS DE MUNTE,, CERB,, CAPRIOARA,, GAINA DE MUNTE,, URS,, VULPE ,, ARICI,, PORC MISTRET,, VIPERE,,.........SPER SA TE FI AJUTAT :)
Merci
Cu multa placere.....:)
Animale de la munte:
pasari:vulturi, mierle, gulerate
animale:insecte, soparle de munte
mamifere:soareci de zapada, capre negre
munte-caprioara,cerb,lup,urs,vulpe, ciocanitoare, veverita

Răspunsuri

2014-03-13T18:45:57+02:00
Urs,lup,cerb,capra neagra , cate iti trebuie ? 

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-13T18:46:24+02:00
Capra neagra...
cainii de la stana 
viperele
ursul brun
mistretul
nevaistuica
rasul
lupul
cocosulde munte
gainusa de munte
caprioara
cerb

1 5 1