Compunere despre 10 -15 randuri despre: Daca jocuri de calculator duc la probleme de comportament? 2 Argumente cum ar cauza si 2 cum nu ar cauza.

2
pai ar cauza; iti strica vederea , creeazapendenta, esti distras de la invatatura ...pierzi vremea ; nu cauzeaza; te poti documenta ,iei informatii pt scoala sau folositoare, vizionezi filme, te ajuta la teme pt scoala ... cam asta !!!! sper ca te-am ajutat

Răspunsuri

2014-03-13T17:55:02+02:00
Pai: Ar cauza : Iti strica vederea si iti pierzi din timp(cateodata)
      Nu ar cauza : Te poti ajuta de el gasind proiecte/teme/referate pt scoala
                          Cand te plictisesti te joci pe el :)
hai..eo nu's la comanda da?
Pai lasa'ma odata, am zis ca facem pace si gata
Pai nu mai comenta!
Pai nici tu ! :)
Da eo nu vreau. :))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-13T17:58:54+02:00
              Jocurile pe calculator

     Tu! Da, tu! Iti place sa te joci la calculator, asa-i? Dar oare.. stii ca ele aduc probleme? Nu prea cred .. Ele iti pot influenta comportamentul mult. Poti sa te schimbi de pe o zi pe alta.. Poti deveni obsedat de calculatoare.. de jocuri..  Nu era mai bine cand te jucai afara, la aer curat? Asa e.
      In primul rand, o problema ar fi ca devii obsedat de ele si nu te mai poti opri.. nu mai esti un om normal. Si alta ar fi ca sunt unele jocuri care chiar te enerveaza asa-i? Pai, din cauza acelor jocuri.. tu devii asa in realitate!!! Dar acestea au si parti bune.. deoarece, din cauza jocurilor, ti se dezvolta imaginatia, sau din cauza unor jocuri poti invata sa desenezi, sau sunt si jocuri educative, care te invata multe chestii folositoare.
        In concluzie, joaca-te , dar nu exagera! Ai grija ca beneficiile pe care le culegi sa nu se transforme in lucruri rele...


mai dezvolta-l..
Te pricepi la copiat, stiam asta .:)
Stiam si eu ca esti ( ...... ) nu trebuie s-o dovedesti ;)
N-ai mai vazut compuneri asa frumoase si ti-e ciuda? :)
Nu mi-e ciuda, dar tot cred ca ai copiat nu ca ai facut tu.. Da' ma rog, fie cum vrei tu :)
Si apropo, nu esti deloc smecher cum te crezi.. :