Asta inseamna huceah
huceag:*
huceag= crâng, desiş, hăţiş, stufăriş, tufăriş, tufiş. june= fecior, flăcău, ginere, mire, tânăr. movili=gramezi rapegiune=repede repezire
Comentariul a fost şters
npc

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-13T17:45:09+02:00
Huceag= padure mica
june= tanar
movili= gramezi
rapegiune= repede( a cadea repede)
4 5 4
2014-03-13T17:49:46+02:00
Huceag- Pădure mică, tânără și deasă; tufiș, crâng, huci 
june - fecior ; flacau 
movili- a se aseza gramada ; in forma de movila
rapegiune - rapiditate

2 5 2