Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-13T17:36:39+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Colt alb jack london
lorelei de ionel teodoreanu 
 la medeleni de ionel teodoreanu
la medeleni volumul 2 de ionel teodoreanu 
moby dik herman melville
capra cu trei iezi de ion creqanga
ocolul pamantului in 80 ziloe de jurne velse etc
Baltagul de Mihail Sadoveanu Capra cu trei iezi de Ion Creanga Prostia omeneasca de Ion creanga Dumbrava minunata de mihail Sadoveanu Hanul ancutei de mihail sadoveanu creiasa zapezii de andersen hainele noi ale imparatului de cristian andersen o alta viata de mariana petrescu
Marin Predrescu Pe drumuri de munte de calistran hogas Vatra blajinilor de
Ion Druta
sunt la sc. si avam nevoie la ora de informatica
:))(
2014-03-13T17:42:26+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Craiasa zapezii de H. Ch. Anderson
Amintiri din copilarie de Ion Creanga
Poezii de Mihai Eminescu
Pagini alese Mihai Eminescu



:( nu prea mai stiu.. Sper ca sunt bune.. :)) Hai sa speram asa. Fii recunoscator pentru astea 4, si mai ia si de la ceilalti daca nu..


3 5 3