Am nevoie de o poveste in engleza cu tema cea mai norocoasa zi din viata mea

2
pai si unde e norocul?
De obicei imi lua 45 de minute sa ajung la scoala pe jos. In drumul meu am vazut pe jos un pliculet . Lam ridicat si cand l-am deschis era o bacnota de 5 milioane in el .m-am uitat in jur si nu era nimeni prin preajma care sa-l caute .Asa ca l-am luat foarte incantat. Am ajuns la scoala intr-un final , ca sa aflu ca a fost anulata inspectia. Cat noroc!
Ziua acea sa desfasurat normal pana cand am plecat sa fac cumparaturile la magazinul nu demult deschis. Cand am intrat pe usa a inceput sa sune o alarma, iar un angajat mi-a strans mana si mi-a spus ca sunt cel de-al1000 cumparator si am primit cadou un i-phone 4 s.
M-am intors acasa si m-am intalnit cu tatal meu. A venit din america pt a sta 2 saptamani cu familia. Aveam sa petrecem un timp minunat acea a fost intradevar cea mai norocoasa zi din viata mea .Mi-am petrecut seara povestindu-i despre toate minunile care s-au intamplat in acea zi extraordinara
Asta e toata compunerea. Scuze pentru intarziere, a durat ceva pana am scris-o. dar sper ca ma mai poti ajuta. Multumesc anticipat! :)

Răspunsuri

2014-03-13T16:45:23+02:00
As putea sa iti dau eu o idee.. dar nu stiu daca pot sa o fac si in engleza..
Ai putea sa scrii ca ai fost intr-o vacanta ( holiday ) si a fost foarte frumos ( nice ).. ai vizitat muzee ( museums ) si temple ( temples ).. te-ai catarat pe Acropolis ( climbed up to the Acropolis.. )  Atat .. mai dezvolta tu..
asta nu i un raspunssssss!
e o idee
asa-i dar eu am cerut un raspuns
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-13T17:21:33+02:00
The luckiest day of my life started in a cloudy day. I was in the sixth grade. At first i thought it would be the worst day of my life because i've lost the bus.At first hour we had a math inspection and the teacher said that if we are gonna be late will receive a three. it was 7: 55 when i decided to walk on foot.

Usually it takes me 45 minutes to arrive at school. On my way i saw on the ground a small envelope. I pick it up and i open it. Inside was a 5 million bill. I've looked around to see if anyone has droped it, but nobody was around. So i've took it.
I finally arrived at school but i found out that the inspection was cancelled. What a luck!

That day passed normally till i went to do some shopping to the new open store. When i opened the door an alarm started and an employee shaked my hand and told me that i am the 1000'th customer and i receive as a gift an i phone 4s.

When i came home i've met with my father that recently came from America and i've told him all the good things that happen in that day. It was an amazing one!