Coresctati greselile din urmatoarele fraze:
Se gandeau ca a doua zi sa plece.
Se temea ca sa-i spuna adevarul.
Se mira ca ce destept sunt.

2
Se gandeau sa plece a doua zi
se temea sa-i spuna adevarul
se mira ce destept sunt

Răspunsuri

2014-03-13T16:18:59+02:00
La ultima propozitie este gresit ca s-a pus si " ca "  
Cred ca era mai corect daca zicea: Se mira ce destept sunt.

La a doua propozitie cred ca este tot "ca " gresit.. 
Deoarece putea si sa spuna asa: Se temea sa-i spuna adevarul .

Si.. la prima propozitie nu stiu sigur.. dar cred ca e tot ceva neinregula cu acel " ca a doua zi sa plece "


Sper ca ti-am fost de ajutor!
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-13T16:23:34+02:00
Se gandeau ca a doua zi sa plece
se temea sa-i spuna adevarul
se mira ce destept sunt
3 4 3