Indicati plurarul urmatoarelor adjective:
confuz-

crud-

propriu-

scund-

straniu-

viteaz-

2
confuzi,cruzi,proprii,scunzi,stranii,viteji
confuz - confuzi,confuze .
crud - cruzi , crude .
propriu - proprii .
scund - scunzi , scunde .
straniu - stranii .
viteaz-viteji

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-13T15:52:09+02:00
confuz - confuzi,confuze .
crud     - cruzi , crude .
propriu - proprii .
scund   - scunzi , scunde .
straniu  - stranii .
viteaz    - viteji , viteze .
2 5 2
2014-03-13T15:56:56+02:00
Confuz-confuzi,scund-scunzi,
viteaz-viteji,straniu-stranii,crud-cruzi
1 5 1