Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-13T14:31:57+02:00
330km..............6 h
x......................9h

x=(9*330)/6
x=2970/6
x=495 km

sau ai putea face asa:
1. cati km face intr-o ora?
330:6=55
2. Cati km face in 9 ore?
9*55=495
13 4 13
cu placere
cati ani ai
25. de ce?
intrebam
Comentariul a fost şters
2014-03-13T14:32:39+02:00
330 :6=55 (km  1 ora)
55il inmultesti cu 9 =495 km in 9 ore