Răspunsuri

2014-03-13T10:42:51+02:00
Bagare de seama = atentie
Tinere de minte = memorie
Scapare din vedere = uitare, omisiune
Aducere-aminte = amintire
Parere de rau = regret
Luare aminte = atent
daca consideri ca am gresit atunci imi pare rau
vrei sa fim prieteni(amici)?
oricum, imi pare rau pentru ca te-am jignit. Si da, accept sa fim amici.
esti o draguta... dar aveai dreptate intr-un fel
mersi de compliment, si inca odata scuza-ma
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-13T10:48:49+02:00
Noi ne-am asezat in fata clasei.- la dativ
Si-a aruncat privirea asupra-mi.
S-au asezat in juru-ti.

prepozitii: asupra, contra, impotriva, inaintea, inapoia, inauntrul, dinauntrul, indaratul, de-asupra, asemenea, dedesubtul

mersi
scuze marius darius, dar imi trebuiau locutiuni prepozitionale, nu locutiuni substantivale sau adjectivale
dar e greseala ta ca nu ai precizat