Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-13T10:39:52+02:00
Da. Traieste in pesteri cu iesire la apa si la uscat.
DECI AM AVUT DREPTATE CA ESTE UN MAMIFER DEOARECE ISI HRANESTE PUII CU LAPTE ARE SANGE CALD ETC.
tu nu ai invatat asta la scoala
ba da
2014-03-13T10:40:01+02:00
Da,este un animal semiacvatic din Australia!
Multumesc?
NU DEORECE AI SPUS NU SI ESTE UN MAMIFER
uita-te mai bine acum,aatunci a fost o eroare trebuia sa postez la altcineva,iar acum am editat1