Răspunsuri

2014-03-13T10:35:59+02:00
Acum multi ani am plecat la plaja cu gasca. Dupa ce m-am balacit o perioada, am iesit pe prosop. In apa zarva mare, baietzii bagau fetele cu capul in apa. In timp ce-mi vedeam linistita de bronz vine unu' si ma salta de pe prosop. Am intuit care-i erau intentiile si am inceput sa ma zbat.....fara niciun rezultat. M-a bagat cu totul in apa si ma tinea acolo. Dupa cateva secunde nu m-am mai zbatut.....intre timp imi tineam respiratia A vazut ca nu mai misc m-a scos din apa, m-a dus pe prosop si in momentul in care se pregatea sa-mi ofere "primul ajutor" ( bushon la bushon) m-am ridicat si l-am intrebat: ma mai arunci in apa? De atunci nimeni n-a mai indraznit sa faca glume de genul asta cu mine
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-13T10:40:52+02:00
Vara trecuta am fost la mare in staţiunea Mamaia. Intr-una din zile s-au organizat pe plaja mai multe concursuri distractive pentru copii. S-au facut doua echipe cu mai mulţi copiii, printre care eram şi eu.
La primul concurs m-am asezat intr-un lighean si am fost tras de ceilalti copii pe nisip , douzeci de metri pana cand ajungeam la apa.
In timp ce coechiperul meu ma tragea, ligheanul s-a rupt iar eu m-am rostogolit prin nisip si toata lumea radea de mine.
Drept pedeapsa am fost aruncati in apa cu un colac de salvare
5 5 5