1.Se poate afirma ca barbatii sunt mai buni ministrii decat femeile? Argumentati-va in 5 randuri opinia.
2.Credeti ca femeile nu sunt numite in pozitii importante in guvern din cauza unui comportament discriminatoral barbatilor? Argumentati-va opinia in minim 5 randuri.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-13T09:30:23+02:00
Nu nu se poate afirma acest lucru deoarece nu putem sa stim daca barbatii au idei mai bune decat femeile sau invers. O idee buna, o solutie corecta sau un sfat ce te ajuta pot veni atat din partea unei femei cat si din partea unui barbat. Se cunoaste faptul ca femeile si-au castigat drepturile nu prin forta ( majoritatea femeilor nu sunt asa puternice precum barbatii, cand vorbimm de puterea fizica), ci prin gandire, mentalitate, istetime. "barbatii sunt mai buni ca femeile" este o preconceptie majoritara, bazata doar pe esecul unora dintre femeile mistri, asta insemnand ca nu toate sunt la fel.
discriminate*
discriminati*
correct*
multumesc mult
cu placere
2014-03-13T13:50:40+02:00
Eu cred ca e invers.Femeile sunt categoric mai abile.sunt obisnuite sa ia decizii majore ,de exemplu o femeie casnica stie sa-si managerieze banii din casa ,stie sa indrume si sa ia hotararea inteleapta...cred ca se nasc cu  un simt aparte ,Barbatii discrimineaza femeia,dintotdeauna au avut tendinta asta,insa eu cred ca femeia s-a luptat pt ce e al ei si a castigat mereu...parerea mea...
2 3 2