1. Care sunt provincile unite.
2. Care erau tarile care faceau parte din Imp. Romano German.
3.Despre Anglia si Franta spunem ca erau monarhii nationale.Explica de ce Imperiul lui Carol Quintul si Imp Otoman erau monarhii multinationale sau universale.
4.Cunoasteti si alte Imp ca acestea?
PLZZZZZZZZZZ

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-13T08:28:22+02:00
2)Spania,Germania,coloniile din America si o parte din Italia
3)Aveau forte militare superioare si arme dotate cu foc(pistoale)
1)Drenthe, Flevoland (adica Flandra), Frizia, Gelderland, Groningen, Limburg, Brabantul de Nord, Olanda de Nord, Olanda de Sud, Overijssel, Utrecht si Zeelanda copiat de pe caietul de istorie.
4)Habsburgii,cred si Franta care doreau suprematie europeana

2 5 2
2014-03-13T17:49:44+02:00
1)Drenthe, Flevoland (adica Flandra), Frizia, Gelderland, Groningen, Limburg, Brabantul de Nord, Olanda de Nord, Olanda de Sud, Overijssel, Utrecht si Zeelanda copiat de pe caietul de istorie.2)Spania,Germania,coloniile din America si o parte din Italia
3)Aveau forte militare superioare si arme dotate cu foc(pistoale)
4)Habsburgii,cred si Franta care doreau suprematie europeana

1 5 1