Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-12T22:51:09+02:00
20%din160=20*160:100=32deci 160+32=192
putea face din prima 1.2 *160 pentru ca 20% este 0.2...160=100% adica 1...100%+20% * 160 =(1+0.2)*160=192
F.B
F.B
2014-03-12T22:54:22+02:00
  \frac{20}{100} din 160=32
deci raspunsul este 32 deci  va veni 160 +32=192
succes in continuare sper ca ti-am fost de ajutor

din raspunsuri nu se vede
-5^2=5??? serios...???
Petronelapetro ma ajuti te rog frumos si pe mine la o intrebare la romana ?
desigur daca stiu...
TREBUIE SA FACI REZUMATUL