As dori si eu o parere: Ce caine sa imi iau? Doresc unul dragut si usor de dresat.Stiu ca nu are logica cu materia dar as dori sa imi spuneti :D
P.S:Nu conteaza marimea

2
Multam fain la toti ;)
Ceobanesc german...

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-12T15:27:47+02:00
Rottweiler-ul, ciobanescul german sau cel belgian malinois, labradorul, golden retriever-ul sunt rase care exceleaza in procesul de dresaj. Daca esti o persoana foarte activa, poti sa alergi si sa faci miscare cu un ciobanesc german care are o rezistenta mare si este rapid. Daca, in schimb, iti doresti un caine pentru familie, labradorul sau golden retriever-ul sunt o alegere buna deoarece nu sunt deloc agresivi. Persoanele nevazatoare se pot baza pe acesti caini deoarece au simtul mirosului foarte bine dezvoltat si ii pot ajuta foarte mult.
2 3 2
2014-01-12T15:28:53+02:00
Sa stii ca labradorul e un caine frumos si usor de dersat :)

1 5 1