Răspunsuri

2014-03-12T21:35:17+02:00
Gandurilor=substantiv comu,articulat cu articol hotarat -lor,plural,neutru
patimile=substantiv comun,articulat cu articol hotarat -le,plural,feminin
22 4 22
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-12T21:40:29+02:00
Gandurilor - substantiv comun, simplu, genul neutru , numar plural, caz D, functia sintactica -> trebuia sa pui text..
patimile - substantiv comun, simplu, gen feminin, numar plural, caz N, f. s. -> la fel..

Sper ca te-am ajutat cu ceva..
32 4 32