Răspunsuri

2014-03-12T20:17:42+02:00
1x2x3x4x5x6x7x8x9x10x0=0

1x2x3x5-1+2x6x6x7x8x0+1= 1
1+1= 2
Cat despre cea cu hectarele cred ca 132
Dar hectarele nu sunt 132 ci 33.Am rezolvat-o eu.
In clasa
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-12T20:19:01+02:00
1x2x3x4x5x6x7x8x9x0=0
1x2x3x5-1+2x6x6x7x8x0+1=29
21:7=3 hectare/tractorist
11x3=33 hectare/11 tractoristi
Ms dar stiam dar cea cu x si + era naspa.
:))))))))))))