Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-12T19:59:31+02:00
Valoare substantivala: Cei sapte  invata bine.
Valoare adjectivala: Sapte copii se intorc de la scoala.
Multumesc Cristina
Cu placere! :)
:*
cu valoare subs : cele sapte au fost la mare
adj sapte baieti sunt in clasa
2014-03-12T20:02:00+02:00
Cu valoare substantivala: Cele sapte au castigat concursul.
Cu valoare adjectivala: Sapte fete se joaca in curtea scolii.