Hey salut! Va rog ajutati-ma cu acesta!

Redacteaza o compunere narativa de minim 15randuri cu titlul sugestis a carei concluzie sa fie proverbul Cand pisica nu-i acasa,soarecii joaca pe masa. (veti folosi persoana I in naratiune)

Acesta este va rog eu mult de tot!!!!! Este pana maine!!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-12T18:57:49+02:00
Scri si tu despre cum un copil(ii dai ce nume vrei) s-a dus pentru cateva zile la o matusa care ii facea toate poftele. la un momentdat aceasta s-a dus la piata.. si copilul a inceput sa faca pozne.. Dezvolta si poate iese ceva bun..
ok xD
iti multumesc foarte mult
n-ai pt ce ;) poti sa dai ca raspunsul meu sa fie cel mai bun plzz
ms
uite asa am facut contuinuarea ....
A venit matusa si s-a suparat pe mine si am fost pedepsita.Au venit parintii mei sa ma ia acasa.
Matusa mea nu au spus parintilor mei despre incidentul petrecut deoarece sa nu se supere pe mine.
A ramas un secret intre mine si matusea mea. I-am fost recunoscatoarea.... s-au cum sfarsesc?
2014-03-12T19:10:06+02:00
Ai luat o nota mica si parintii te-au pedepsit. in fiecare zi timp de 3 ore  esti incuiat in camera ca sa inveti.
-in loc sa te concentrezi sa inveti mai bine,te joci cu pisica.
-asta pana cand vezi ca impreuna cu pisica ta au venit 2 soricei
-te-ai jucat cu ei pana cand ai uitat complet de lectii si ati anceput sa dansati.
-din cauza zgomotului a venit mama ta  in camera
 la final ea a vazut pisica si ceu doi soricei cu tine care dansati de zor cand pisica nu-i acasa soarecii joaca pe masa.
sper sa-ti placa
e un proverb.. nu inseamna ca trebuie chiar sa scrii despre asta :3