Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2013-12-04T22:55:03+02:00
Notam x pretul initial
x ori 15/100 = 3x/20 - cu atat se reduce pretul la prima reducere
x- 3x/20 =17x/20 - pretul dupa prima reducere
17x/20 ori 20/100 = 17x/20 ori 1/5 = 17x/100 - cu atat se reduce pretul la a 2 reducere
17x/20 - 17x/100 = (85x - 17x)/100 = 68x/100 = 1633,2 =>
x= 2401, 76...

Acesta este modul de lucru, dar ma mira de ce da cu atatea zecimale dupa virgula...
Oricum, sper sa-ti fi fost de folos! :)

3 5 3
2013-12-05T08:17:30+02:00
Are dreptate Denis, poti sa tai cumva raspunsul?
Ce raspuns sa tai?
Al meu
Daca vrei te raportez si ti-l sterge administratorul...numai el poate sterge :)